bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۴۹۵۲

عکس> پشت صحنه نون و ریحون

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۸۹


شامگاه نخستين روز شهريور ماه، معاون سيما به همراه مدير و مدير گروه فيلم و سريال شبكه‌ تهران با حضور در لوكيشن «نون و ريحون»، از پشت صحنه و روند ساخت اين سريال كه شب‌هاي رمضان از سيماي پايتخت پخش مي‌شود، بازديد كردند. 

لوكيشن سفره‌خانه مجموعه «نون و ريحون» به كارگرداني فرزاد مؤتمن حوالي ميدان امام حسين(ع) قرار دارد.

در بخش‌هاي ديگري از لوكيشن سفره‌خانه مجموعه «نون و ريحون»، طراحان دكور مشغول آماده‌سازي دكور‌هاي اين لوكيشن بودند. با فرارسيدن زمان افطار و حضور يافتن مسؤولان تلويزيون، تمرين بازيگران و برداشت پلان‌ها قطع و در فاصله‌اي دو ساعته، كارگردان و بازيگران اين مجموعه با معاون سيما و مديران شبكه تهران به گپ و گفت‌وگو نشستند.

بعد از افطار، عوامل توليد همراه با مرتضي ميرباقري، مسعود احمدي‌افزادي و محمدرضا معصوم‌زادگان از لوكيشن و پشت صحنه اين سريال بازديد كردند و ميرباقري در مقام معاون سيما با قرار گرفتن در پشت مونيتور‌ينگ از نزديك شاهد برداشت تمريني از پلان داخلي آشپزخانه (سفره‌خانه) مجموعه «نون ريحون» قرار گرفت. اين پلان مربوط به قسمت‌هاي هفدهم اين مجموعه بود. 

سريال «نون و ريحون» هم‌اكنون مراحل توليد و پخش آن به صورت همزمان در حال انجام است و داستان چند جوان را روايت مي‌كند كه هركدام درگير مشكلات خاصي در محيط اطراف خود هستند. 

به عکس های فارس پشت صحنه این سریال توجه کنید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین